1 december 2010

Julen närmar sig med stormsteg och jag börjar få lite lätt panik :P Men när det känns som värst finns det inget bättre än att fly ut till stallet och bara mysa! Idag tog jag och Ceazar en härlig promenad i eftermiddagssolen, han var pigg och glad och hade helst velat springa lös och busa med hunden. Men jäklar vilka gångarter han har börjat visa upp galoppen har visserligen alltid vart väldigt bra men nu är den om möjligt ännu bättre och traven är verkligen inte någon att skämmas över heller! Han växer just nu men väldigt jämt ser mer ut som en ponny än en växande unghäst bara 2 cm högre bak och väldigt rund och fin i proportionerna han har dessutom vuxit 1 cm sen sist jag mätte honom vilket inte var så länge sen. Det ska nog bli häst av honom med. Föhoppningsvis är jag ledig på fredag och då blir det till att dra däck om inte Nina också måste jobba vill säga. Annars får jag väl se om jag kan hitta någon annan som kan hjälpa mig så han får dra lite.

Verkar som att det löser sig med bil nu får veta säkert i veckan så håll tummarna nu för jag vill helst inte köra runt mer med volvon då den och jag inte kommer så bra överens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0