Fredag 3 december 2010

Min telefon har gått på högvarv idag! Ajja det blir nog bra tillslut men skulle helst vilja snabbspola någon vecka fram så allt är klart någongång. Var ut till stallet med Nina idag och drog däck med lillkillen :P Han älskar det verkligen! Ända problemet han har är att det är såååå jobbigt att stå stilla! lyckades kliva över linan precis innan vi for ut men tur han inte stressar upp sig han bara stod och tittade på oss som för att säga "hallå skynda på att ta loss mig så vi kommer iväg snart!" När vi kom upp till korsningen kom det en skoter och eftersom han inte träffat på en skoter så när då vi varit ute förut tyckte jag det var bäst att stanna och vänta tills den passerat men det tyckte inte Ceazar!!

Han började skutta på stället och var väldigt arg över att behöva stå stilla så då gick vi och kom upp på vägen samtidigt som skotern passerad och han bara tittade efter den och fortsatte sedan utan att bry sig ;)

På vägen hem slappnade han av och drog riktigt bra! Han är söt min lilla kille :P

Snart är älsklingen hemma och då blir det att fara och handla sen har jag blivit övertalade att följa med Alex ut till ström ajja kanske kan tigga till mig att får rida lite då ;) har ju inte ridit i veckan så det börjar klia lite i fingrarna :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0