Tisdag 26 oktober 2010

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här sist. Har varken haft tid eller lust att skriva. Hade kurs i veckan och jobbade med mikroström. Var väldigt kul och lärorikt är helt kär i mikroströmen! Man kan ju använda den till allt och det fungerar jätte bra!!

Har inte gjort så mycket med Ceazar förutom pysslat lite och borstat eftersom det varit så hårt och halt ute och han har varit lite slö på grund av pälssättningen. Nu har han och stona fått en bal i hagen iaf vilket var väldigt uppskattat :P Idag bestämde jag mig för att göra ett ryck och ta en härligt promenad med lillkillen. Blev dock inte så härlig då han var full av energi och började studsa för minsta lilla vilket ledde till att han höll på att halka och då blev han irriterad och studsade ännu mer vilket inte uppskattades av mig som halkade runt i änden på grimskaftet! Så jag tog ner honom på åkern och släpte loss honom och oj så han rejsade! Han drog ett par repor i den mest underbara galopp! Nog för att jag viste att han hade en bra galopp men den där galoppen var mycket bättre än han visat tidigare :D kan knappt vänta tills man får sitta på honom i den galoppen!

Efter ett par galoppvändor med lite inslag av några bocksprång var han nöjd och skrittade fram till mig och ville mysa.

Har jobbat ikväll och ska även jobba lite imorgon. Nee nu blev det inte mer för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0