Onsdag 5 januari 2010

Ibland blir det inte riktigt som man planerat men så är livet....

Har bytt till torv nu och jag älskar det!! Tar 6min att göra stallet (mocka, tömma kärran, byta och fylla på vatten och göra kraftfodret) Ceazar verkar också gilla det :D Igår tog jag ner honom på åkern och han fick spinga och busa lite. Han tyckte det var roligt men jobbigt, han var så söt då han hoppade genom snön och döck med hela huvudet före ner i snön.

Tanken var att jag och Nina skulle ut och köra fösta riktiga turen på söndag men nu måste Nina jobba. Får se hur jag gör om jag kanske åker ut på en tur nu i slutet på veckan och tar med mig Björn eller om jag ser om jag och Nina hinner innan hon börjar jobba. Annars får jag vänta till onsdag då min kära syster kommer upp och jag kan ta med henne ut. Ajja vi får väl se hade gärna velat föra ut i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0